Profil von antonio_m

antonio_m

Gewicht: 60

Sportarten: SportkletternBouldernSkitourenSchneeschuhtourenTrekking

Sprachen: Deutsch ✓ Französisch ✓ Englisch ✓

Klettern/Climb Greifensee, Uster, Zürich, Winterthur

Hi, After some break, I am looking for climbing partners for a regular or occasional climbing at the workdays evenings or anytime during the weekend. The best for ...
  31.10.2025 11:35  Zürich  Klettern / Kletterhalle 

Climb/Klettern partner in Greifensee or Zürich

Hi, After some break, I am looking for climbing partners for a regular or occasional climbing at the workdays evenings or anytime during the weekend. The best for ...
  28.08.2025 15:35  Zürich  Klettern / Kletterhalle 

Wander Partner/innen / hiking company

I am looking for a company for a spontaneous single-day or few days hike next week (a week of 28.07-03.08). Living myself not far from Zurich, would be glad to ...
  27.07.2025 00:51  Zürich  Tourenpartner / Wandern 

Kletterpartner/in in Greifensee / Zurich gesucht

06.05.2025 00:20  Zürich  Klettern / Kletterhalle 

Climbing partner on Greifensee or Zurich

18.04.2025 02:12  Zürich  Klettern / Kletterhalle 

Ich suche nach Winter-Pause Kletterpartner/in für regelmassig oder auch spontan Klettern am Werktage Abends oder irgendwann während Wochenende. Am besten in Gaswerk ...
  11.04.2025 21:45  Zürich  Klettern / Kletterhalle 

Ich suche nach Winter-Pause Kletterpartner/in für regelmassig oder auch spontan Klettern am Werktage Abends oder irgendwann während Wochenende. Am besten in Gaswerk ...
  06.04.2025 20:31  Zürich  Klettern / Kletterhalle 

Looking for climb partner in Greifensee/ZH

Ich suche nach ein Pause Kletterpartner/in für regelmassig oder auch spontan Klettern am Werktage Abends oder irgendwann während Wochenende. Am besten in Gaswerk ...
  16.04.2024 19:04  Zürich  Klettern / Kletterhalle